Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Sprawozdanie z działań w okresie międzysesyjnym.
a)
Sprawozdanie z działań Burmistrza Miasta Redy.
b)
Sprawozdanie z działań Przewodniczącego Rady Miejskiej.
5.
Projekt uchwały w sprawie nadania statutu Miejskiej Bibliotece Publicznej im. Hieronima Derdowskiego w Redzie /DRUK NR 58/.
6.
Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne rozwiązanie umów użytkowania wieczystego /DRUK NR 59/.
7.
Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy drodze gminnej, zlokalizowanej na terenie Miasta Redy /DRUK NR 60/.
8.
Projekt uchwały w sprawie nadania nadania nazwy drodze gminnej, zlokalizowanej na terenie Miasta Redy /DRUK NR 61/.
9.
Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025 /DRUK NR 62/.
10.
Projekt uchwały o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022 – 2024 w Redzie /DRUK NR 63/.
11.
Projekt uchwały w sprawie nadania statutu Fabryce Kultury w Redzie /DRUK NR 64/.
12.
Projekt uchwały o zmianie uchwały w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych Rady Miejskiej w Redzie /DRUK NR 65A/.
13.
Projekt uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta Redy /DRUK NR 66/.
14.
Projekt uchwały o zmianie uchwały nr LXIX/684/2023 Rady Miejskiej w Redzie z dnia 19 grudnia 2023 roku w sprawie Budżetu Miasta Redy na 2024 rok /DRUK NR 67/.
15.
Projekt uchwały o zmianie uchwały nr LXIX/683/2023 Rady Miejskiej w Redzie z dnia19 grudnia 2023 roku w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Redy /DRUK NR 68A/.
16.
Zapytania oraz wolne wnioski.