« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie z działań w okresie międzysesyjnym.

a) Sprawozdanie z działań Burmistrza Miasta Redy.

b) Sprawozdanie z działań Przewodniczącego Rady Miejskiej.

9. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025 /DRUK NR 62/.

10. Projekt uchwały o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022 – 2024 w Redzie /DRUK NR 63/.

12. Projekt uchwały o zmianie uchwały w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych Rady Miejskiej w Redzie /DRUK NR 65A/.

16. Zapytania oraz wolne wnioski.

17. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej