« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie z działań w okresie międzysesyjnym.

a) Sprawozdanie z działań Burmistrza Miasta Redy.

b) Sprawozdanie z działań Przewodniczącego Rady Miejskiej.

8. Projekt uchwały o zmianie uchwały nr XIII/121/2025 Rady Miejskiej w Redzie z dnia 27 lutego 2025 r. w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania dla placówek wychowania przedszkolnego i szkół, dla których Gmina Miasto Reda jest organem rejestrującym /DRUK NR 126/.

9. Projekt uchwały w sprawie dopuszczenia zapłaty podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych stanowiących dochody budżetu Gminy Miasta Redy za pomocą innego instrumentu płatniczego /DRUK NR 127/.

12. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej za 2024 rok.

13. Zapytania oraz wolne wnioski.

14. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej