« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdania z działań w okresie międzysesyjnym.

a) Sprawozdanie z działań Burmistrza Miasta Redy.

b) Sprawozdanie z działań Przewodniczącego Rady Miejskiej.

5. Informacja o sprawozdaniach złożonych do Przewodniczącego Rady w ustawowym terminie.

a) Sprawozdanie z realizacji Rocznego Programu Współpracy Gminy Miasto Reda z organizacjami pozarządowymi w 2023 roku.

b) Ocena zasobów Pomocy Społecznej Gminy Reda.

6. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie z dotychczasowym najemcą kolejnej umowy najmu, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość, na okres do 3 lat /DRUK NR 29/.

7. Projekt uchwały o ustaleniu wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego wprowadzonych przez Gminę Miasto Reda przedszkolach i oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych /DRUK NR 30/.

8. Projekt uchwały w sprawie uzgodnienia zakresu zabiegów pielęgnacyjno-konserwatorskich drzewa uznanego za pomnik przyrody tj. brzozy brodawkowatej, rosnącej przy ul. Rzecznej 2 w Redzie /DRUK NR 31/.

10. Projekt uchwały w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości w ramach pomocy operacyjnej na infrastrukturę sportową i rekreacyjną /DRUK NR 33/.

13. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Miasto Reda w roku 2023.

a) Prezentacja raportu.

b) Debata nad przedstawionym raportem.

15. Projekt uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Redy absolutorium za 2023 rok /DRUK NR 38/.

16. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji wielokrotnej oraz petycji złożonej w dniu 11 kwietnia 2024 r. dotyczących opłat za odbiór odpadów /DRUK NR 39/.

18. Zapytania oraz wolne wnioski.

19. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej