« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie z działań w okresie międzysesyjnym.

a) Sprawozdanie z działań Burmistrza Miasta Redy.

b) Sprawozdanie z działań Przewodniczącego Rady Miejskiej.

5. Informacja o sprawozdaniach złożonych do Przewodniczącego Rady Miejskiej w ustawowym terminie.

a) Sprawozdanie z realizacji Rocznego Programu Współpracy Gminy Miasto Reda z organizacjami pozarządowymi w 2024 roku.

b) Ocena zasobów Pomocy Społecznej Gminy Reda.

6. Projekt uchwały o zmianie uchwały nr XLIII/434/2022 Rady Miejskiej w Redzie z dnia 27 stycznia 2022 r. w sprawie przyjęcia „Regulaminu określającego zasady udzielania dotacji celowej na wymianę nieefektywnych źródeł ciepła na paliwo stałe na terenie Gminy Miasto Reda” /DRUK NR 161/.

7. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie z dotychczasowym najemcą kolejnej umowy najmu, której przedmiotem jest ta sama dotychczas wynajmowana nieruchomość, na okres do 3 lat /DRUK NR 162/.

10. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji złożonej przez Ogólnopolskie Zrzeszenie Sędziów AEQUITAS /DRUK NR 165/.

11. Projekt uchwały o rozpatrzeniu petycji w sprawie zmiany w trasie i rozkładzie jazdy autobusu linii 17 /DRUK NR 166/.

16. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Miasto Reda w roku 2024.

a) Prezentacja raportu.

b) Debata nad przedstawionym raportem.

19. Projekt uchwały o zmianie uchwały nr XVI/151/2025 Rady Miejskiej w Redzie z dnia 30 maja 2025 r. w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi /DRUK NR 174/.

20. Zapytania oraz wolne wnioski.

21. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej