« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie z działań w okresie międzysesyjnym.

a) Sprawozdanie z działań Burmistrza Miasta Redy.

b) Sprawozdanie z działań Przewodniczącego Rady Miejskiej.

8. Projekt uchwały o zmianie uchwały nr XI/96/2024 Rady Miejskiej w Redzie z dnia 19 grudnia 2024 roku w sprawie udzielenia w 2025 roku pomocy rzeczowej Powiatowi Wejherowskiemu na publiczne drogi powiatowe na terenie miasta Redy /DRUK NR 182/.

9. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu ul. Obwodowej, od skrzyżowania z ul. Gdańską do skrzyżowania z ul. Szkolną oraz fragmentu ul. Morskiej w Redzie /DRUK NR 183/.

12. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie z dotychczasowym dzierżawcą kolejnej umowy dzierżawy, której przedmiotem jest ta sama, dotychczas wydzierżawiana nieruchomość, na okres do 3 lat /DRUK NR 186/.

13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez trwałego zarządcę - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 1 w Redzie, kolejnej umowy najmu z dotychczasowym najemcą, której przedmiotem będzie ta sama, dotychczas wynajmowana nieruchomość, na okres do dnia 30 czerwca 2026 roku /DRUK NR 187/.

14. Projekt uchwały w sprawie utworzenia spółki z ograniczoną odpowiedzialnością działającej pod firmą Redzkie Usługi Komunalne spółka z ograniczoną odpowiedzialnością /DRUK NR 188A/.

15. Projekt uchwały w sprawie powierzenia spółce Redzkie Usługi Komunalne spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z/s w Redzie zadań własnych Gminy Miasta Reda /DRUK NR 189A/.

16. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla członków Ochotniczej Straży Pożarnej w Redzie /DRUK NR 190/.

19. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej opłat za odbiór odpadów komunalnych w Redzie /DRUK NR 193/

20. Projekt uchwały o rozpatrzeniu petycji w sprawie opłat za odbiór odpadów komunalnych w Redzie /DRUK NR 194/.

21. Projekt uchwały w sprawie gromadzenia przez oświatowe jednostki budżetowe na wydzielonym rachunku dochodów oraz wydatków nimi finansowanych /DRUK NR 195/.

24. Zapytania oraz wolne wnioski.

25. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej